Методики діагностики інтелектуальної обдарованості

http://iod.gov.ua/viewpage.php?page_id=25

Пам’ятка учителям щодо роботи з обдарованими дітьми

Пам’ятка учителям щодо роботи з обдарованими дітьми

  • Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чутливих до всього, що стосується їхнього «Я».
  • Допомагайте обдарованим дітям виробити адекватну Я-концепцію і самооцінку, розви­вати емпатію.
  • Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного дос­віду в процесі взаємодії з людьми.
  • Дотримуйтеся порядку й дисципліни, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати соціальні норми поведінки.
  • Скеровуйте енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця при­носила користь.
  • У роботі з обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує їхню роботу.
  • Розвивайте здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.
  • Привчайте обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов.
  • Заохочуйте дітей, це стимулює їх.
  • Тісно співпрацюйте з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.

Підготовка вчителя до психодіагностики обдарованості

Кожен вид обдарованості передбачає одночасне включення всіх рівнів психічної організації з переважанням того рівня, який найбільш значущий для даного конкретного виду діяльності. За критерієм "ступінь сформованості обдарованості" можна диференціювати: актуальну і потенційну обдарованість.

Актуальна обдарованість - це психологічна характеристика дитини з вже досягнутими показниками психічного розвитку, які проявляються в більш високому рівні виконання діяльності в конкретній предметній області в порівнянні з віковою та соціальною нормою. В даному випадку, безумовно, йдеться не тільки про навчальну, а про широкий спектр різних видів діяльності.

Детальніше...

Запрошуємо скористатися ресурсами електронної бібліотеки Інституту обдарованої дитини НАПН України

Рубрикатор електронної бібліотеки Інституту обдарованої дитини НАПН України:

http://biblos.iod.gov.ua/catalog.php

Автореферати і монографії [123] Використана література [10]
Вітчизняні правові акти [14] Діагностика обдарованості [23]
Діти Індіго [14] Електронні видання [4]
Зарубіжний досвід. Програма "Обдаровані діти" [19] Зарубіжні правові акти [3]
Збірник наукових праць "Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика" [11] Збірник наукових праць "Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи" [1]
Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми [87] Книги [29]
Матеріали Інституту обдарованої дитини АПН України [25] Матеріали Національної академії педагогічних наук України [2]
Матеріали періодичних видань [56] Методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми [61]
Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження [123] Обмін досвідом. Вчителі про свою роботу. [81]
Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною [58] Порівняльна педагогика [36]
Психологічні аспекти обдарованості [116] Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України [19]
Статистичні і аналітичні матеріали [2] Щомісячний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості" [25]

Тезаурус електронної бібліотеки Інституту обдарованої дитини НАПН України:

http://biblos.iod.gov.ua/tezaurus.php?filter=%D0%B0&rowstart=0

Обдарованість
індивідуальний когнітивний, мотиваційний і соціально-особистісний потенціал, що дозволяє отримати високі результати в одній (або більше) сфер діяльності;
загальні здібності, які обумовлюють широту можливостей людини, рівень і своєрідність її діяльності;
природно високий рівень розвитку здібностей людини до певного виду діяльності.
   
   
   

Опитування  

Як Ви дізнались про Центр обдарованої дитини?

Інформація на сайті МОІППО - 53.5%
Передача по телебаченню - 6.3%
Інформація в газеті - 7.1%
Порадили колеги або друзі - 18.9%
Випадково - 14.2%

Всього голосів:: 127
Голосование по этому опросу закончилось в: 15 трав. 2015 - 00:00
   
© 2012 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Сокуренко Олена Олексіївна.