Положення про координаційну раду Миколаївського регіонального центру Інституту обдарованої дитини НАПН України

1. Загальні положення

1.1. З метою забезпечення координації діяльності Миколаївського регіонального центру Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України (далі – Центр) на території Миколаївської області, створюється координаційна рада  (далі  – рада).

1.2. Рада є громадським об’єднанням без прав юридичної особи, що сприяє підвищенню рівня професійної компетентності педагогів Миколаївської області у виявленні, навчанні, розвитку та вихованні обдарованої дитини.

1.3. Рада сприяє здійсненню діагностичної, науково-методичної, дослідно-експериментальної, інформаційно-аналітичної, організаційно-просвітницької діяльності Центру на території Миколаївської області.

1.4. Рада здійснює свою діяльність у взаємодії з органами місцевого самоврядування, включаючи муніципальні органи управління освітою, з освітніми установами, розташованими на території Миколаївської області, зацікавленими громадськими об’єднаннями, організаціями, підприємствами.

1.5. Координаційна рада діє відповідно до Положення про Центр. У своїй діяльності Рада керується Конституцією України, державними законодавчими актами, указами й розпорядженнями Президента України, постановами й розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативними правовими актами органів виконавчої влади, правовими актами органів місцевого самоврядування й даним Положенням.

Детальніше...

Положення про Миколаївський регіональний центр Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України

1. Загальні положення

1.1. Це положення визначає мету, завдання, порядок організації та напрями діяльності Миколаївського обласного центру розвитку обдарованої дитини Інституту обдарованої дитини НАПН України (надалі – Центр).

1.2. Центр створюється у складі відділу Інституту обдарованої дитини за наказом директора Інституту та рішенням Президії НАПН України. Центр здійснює свою діяльність відповідно до Статуту Інституту обдарованої дитини, а також керується нормами даного Положення.

1.3. Центр здійснює свою діяльність у межах освітнього простора Миколаївської області.

1.4. Місцезнаходження:54001, м.Миколаїв, вул.Адміральська, 4а, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Детальніше...

Концепція діяльності Інституту обдарованої дитини

Одним із  найважливіших завдань гуманістично орієнтованої держави є сприяння розвитку молодого покоління, задоволення його освітніх і культурних потреб, відповідно до Конвенції ООН про права дитини, Всесвітньої декларації про забезпечення виживання,  захисту  і  розвитку  дітей. Втілення в життя вимог цих документів  потребує  від держави системних дій, спрямованих  на  пріоритетне ефективне вирішення проблем розвитку та самореалізації кожної особистості.

Значну роль у вирішенні цих завдань відіграє своєчасне виявлення та підтримка  обдарованих дітей, максимальна реалізація їхніх задатків і здібностей. Сучасна освіта — найважливіший засіб і ресурс становлення креативної особистості, орієнтованої на життя у полікультурному суспільстві, прийняття відповідальних рішень в умовах вільного вибору і діалогу. Науковому і методичному забезпеченню реалізації зазначених можливостей освіти має сприяти діяльність Інституту обдарованої дитини АПН України, створеного розпорядженням Кабінету Міністрів України № 635-р від 8 серпня 2007 р. Діяльність Інституту базується на основних положеннях Конституції України, законах України, указах і розпорядженнях Президента України, постановах Кабінету Міністрів України, інших законодавчих і нормативних документах, що регламентують діяльність у навчально-виховних закладах освіти та науково-дослідних установах.

Детальніше...

Постанова Президії АПН України про створення Інституту обдарованої дитини

Рішення Президії АПН України № 1-7/5 -124 від 22 лютого 2007 р.
"Про створення Інституту обдарованої дитини"

Заслухавши і обговоривши подання Відділення психології, вікової фізіології та дефектології щодо створення в складі АПН України Інституту обдарованої дитини, зважаючи на важливість дослідження проблеми обдарованості людини, необхідність поліпшення науково-методичного забезпечення пошуку, розвитку і підтримки дітей, що виявляють різні види обдарованості, а також керуючись пунктом 43 Статуту АПН України,  Президія

ПОСТАНОВЛЯЄ:

Детальніше...

   
   
   

Опитування  

Як Ви дізнались про Центр обдарованої дитини?

Інформація на сайті МОІППО - 53.5%
Передача по телебаченню - 6.3%
Інформація в газеті - 7.1%
Порадили колеги або друзі - 18.9%
Випадково - 14.2%

Всього голосів:: 127
Голосование по этому опросу закончилось в: 15 трав. 2015 - 00:00
   
© 2012 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Сокуренко Олена Олексіївна.